Monday, February 14, 2011

4 jenis orang

kali ni aku cube nak hurai sket ape yang aku blaja n aku faham,tapi

jgn pecaye ape yg aku ctr juz bce n wat renungan ktr kat kelompok mane..
1. BILA CAKAP CEPAT BERTINDAK
adakah ktr kat kelompok dyowg ni??
dyowg ni pantas je pape tindakannye..cakap sket dyowg taw ape nak wat n xpenah nk nyusahkn owg len ngn tindakan dyowg ni..
2. TENGOK APE ORANG BUAT
mungkin juga kelompok ni??
law korang dalam kelompok ni kowg ni jenis xnak sibuk2 dlm pape urusan penting ataw tidak..tapi owg ni rugi sebab bile dye da nengok ape owg buat,dye bukan xtahu wat pape cume jenis kelompok ni owg nye mals wat somthg walawpon ade idea yang baek..
3. TUNGGU APA ORANG NAK WAT
same ke ngn kelompok owg kat atas??
xsame la sebab kat atas dye ade idea ape nak wat cume malas je nk wat keje.owg yang suke dok kat kelompok ni pangai nye sikit menyusahkan owg len sbb dy ni taw ape bende nak buat cume dye akan suke sibuk2 ngn idea owg then jadi cam tikus baiki labu..contohnye la,dye tau nak masak ape hr ni tapi dye nengok member dy masak len dye sibuk nak kacau masakan member dy walhal xtaw resipi..xke mengacau tu..hehe
4. TIDAK TAHU BUAT APA2
law korang penah terlibat dalam kelompok ni tolong kurangkan..
sebab blr korang kat kelompok ni,jenis owg nye da la xtaw nk wat pape,sumbangan idea pon xde.tawnye nak amek hasil kerja owg je..bukan lagi menyusahkan owg,kelompok ni bley digelar mesin cetak rompak..punye la marah kat kumpulan ni,tapi aku penah je dok kat kelompok ni..tapi xsalu la,,,heheh..

so,terpulang kat korang nk pilih salu dok kat kelompok mana..

5 comments: